Tuesday, 20 March 2012

**KEMANGKATAN DULI TUANKU BONDA** YANG MAHA MULIA TENGKU AMPUAN BARIAH




5 comments:

Anonymous said...

plz hep me..... saya tk nak ape2 la just hutang kat bank tu jer..... ape yg diaborkan tuh.... mane tah kak ida dan abg fuad senyap jer..... dunia boleh la lepas tp akhirat jgn harap.... pd leader leader yg korup tu ramai yg maki korang ya alllah bantulah kami

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

Xad apa-apa perkembangan pun...saya nak modal saya balik je, dah memadai

Burhanuddin Ashaari said...

Tuan,
Boleh kah dapat kembali wang kami yg tlh dilaburkan dlm IDC Loyalty.
Tolong lah kami org2 terinaya.

Anonymous said...

mmg dah lebur dah duit kita...jgn harap nak dapat balik. yg dah buat loan tuh...terpaksa pasrah la...

Burhanuddin Ashaari said...

IDC yg bertanggung jawab diatas semua penganiayaan dan mendiamkan diri.