Saturday 11 February 2012

HARI INI DALAM SEJARAH

















4 comments:

Anonymous said...

tidak adakah kabar yang bisa di update? koq lama ndak ada update

Anonymous said...

Assalamualaikum.

Nampaknya saya tak blh berdiam diri. Kin & Azrin sama saja. Saya Fariz yg direfer sebagai 7777 dlm forum. Sebab mercedes saya JJN7777. Org2 yang membusukkan nama saya semuanya bacul sebab tak menggunakan nama sendiri dan menyamar menggunakan nama saya. Saya byk membuat kerja amal untuk IDC/RVN. Talk IDC/RVN saya buat percuma. Tak pernah saya minta bayaran sebab pada masa tu saya yakin dgn perancangan IDC.

Kin, memang saya salah seorg leader dlm RVN. Malangnya selepas kejatuhan IDC baru saya tahu nama saya langsung tak ada dlm RVN SDN BHD yg awak tubuhkan untuk leader kesayangan awak, Azrin. Saya berjuang hingga ke akhir bersama Fuad utk menyelamatkan IDC mana yg termampu. Untuk memastikan ahli2 mendapat semula modal mereka. Kalau saya penipu, dah lama saya kena bunuh dengan Ah Hong dari Pontian. Awak masih ingat Ah Hong (Along Pontian)? Tapi apa yg saya dapat? Kereta saya dibaling batu bata. Apa yg awak ckp Kin? Awak akan cover duit cat dan sebagainya. Tapi cakap saja. Kenapa saya terus menarik diri? Sebab saya tak nampak yg Kin ikhlas hendak memulihkan IDC. Selepas leader2 RVN yg diketuai Azrin menentang IDC, saya, Fuad & Jude langsung tak ikut mereka. Akhirnya nama saya yg dicanang dlm roadshow mereka mengatakan sayalah yg menyebabkan IDC jatuh. GILA! Hebat sangat ke saya? Trader pun bukan. Mcm mana nak jatuhkan IDC. Tak logik. Ingat lagi tak Kin apa yg awak janjikan pada saki baki leader yang tinggal? Awak akan terus bersama2 kami? Tapi kenapa masa di Paragorn Hotel JB awak tinggalkan kami dan lari ikut pintu belakang membuatkan saya, fuad dan leader yg tinggal menjadi mangsa? Sejak itu saya tau, Kin hanya memikirkan diri sendiri. Kin, awak cek akaun2 leader2 yg lain dari RVN. Brp banyak IP mereka. Nasib saya kurang baik sebab memikirkan ahli2. Sebab tu saya stay. Dan saya bernasib baik sebab dpt print IP saya sebelum web tak boleh di login. Kin saya masih ada tidak kurang dari 40,000 IP. Disebabkan oleh mulut awak dan Azrin yang masing-masing mahu melepaskan tengkuk sendiri, saya menanggung malu akibat dari fitnah2 dan ilmu hitam. Saya redha dengan ketentuan Allah. Dan saya berdoa org yang menganiaya saya sekeluarga akan dibalas di dunia. Kalau saya seorang penipu, saya tak akan buat majlis open house hari raya besar-besaran bagi menjamu ahli-ahli IDC di rumah saya. Keluarkan segala blog yang berkaitan dgn saya di blog awak. be gentleman. U trust Azrin so much. U gave him everything. Sapa yg dpt 10k masa isteri dia nak bersalin? Sape yg dapat mcbook pro? sapa yg dapat pen mont blanc? Azrin right? I got nothing but in the end it seems that all the repercussion kena pada saya.

Saya keep all the records of my pmt to my leaders. I hv nothing to hide.

Pls publish my comment responsibly without editing anything since saya dah print-screen for records.

Anonymous said...

abang Fariz, i support you. dengan jasa kamu semua RVN dalam masa yg singkat imuone dpt jd biz yg besar. selepas imuone atau IDC sampau hari ini adakah biz akan jadi pulih dgn x ada org yg ingin menolong atau support concept baru? no dah dkt 4 thn ada apa? news shj? akan pulih? jangan ckp blh pulih nak berkembang pun dah jadi masalah. dgn kehilangan kepercayaan siapa nak percya lagi? bukan i nak jatuhkan biz baru tapi siapa buat betul siapa buat salah kami dah paham. by the way still wishing you all the best

Anonymous said...

encik faris atau sape2 tlgla saya da 2 thn ta nlk kg sbb malu dgn parent.... mmg salah saya saya naif ikut jer ckp kawan2.... just nak dpt modal untuk bayar kt bank..... tp allah maha adil saya makn dekat dgj dia. saya malu dgn family abg2 saya.... sdara.... aduyai help me allah..... kalau kematian blh beli mungkin saya yg first akan beli