Wednesday 4 January 2012

^^ D'PRESIDENT IS BACK ^^

ASSALAMUALAIKUM ...

Mungkin ramai tertanya-tanya mengapa  D'PRESIDENT senyap selama beberapa bulan. Mungkin ramai yang sudah tahu yang D'PRESIDENT sedang menghadapi beberapa Kes di Mahkamah. Tetapi bukan itu yang menjadi sebab utama mengapa D'PRESIDENT menghilangkan diri.

Untuk pengetahuan semua, D'PRESIDENT telah dikhianati oleh beberapa orang kepercayaannya dahulu. Bukan sekadar menyebarkan cerita BURUK tetapi mereka TERGAMAK MELAKUKAN PERBUATAN SYIRIK dengan menghantar MAHKLUK HALUS untuk MEMBUNUH D'PRESIDENT. Dalam hal ini sudah jelas yang mereka ada agenda tertentu untuk dilaksanakan.

Mereka ini tidak sedar yang mereka terlalu banyak BERHUTANG BUDI dengan D'PRESIDENT. Sudahlah berhutang, mereka tanpa rasa segan silu mengkhianati D'PRESIDENT.
Nasihat saya kepada mereka ini. 
JANGAN CUBA BERMAIN DENGAN API. BURUK PADAHNYA.

Walau apa pun yang terjadi, D'PRESIDENT akan tetap membongkarkan apa yang telah dijanjikan. Bukti-Bukti dimana pembayaran dibuat akan didedahkan.

Beberapa jam dari sekarang beberapa bukti transaksi akan saya keluarkan..


Wassalam....

1 comment:

sukses selalu said...

Saya yakin anda sangat pandai dan cerdas, lakukan sesuatu untuk membantu kami, banyak dari kami yg punyanya hanya itu2 saja, juga banyak dari kami yg di benci oleh orang2 dekat kami yg kami ajak untuk masuk ke Imuone dan tidak mendapatkan apa2.
Sekali lagi lakukan sesuatu untuk kami, saya yakin anda mampu dan bisa untuk itu.