Tuesday 31 January 2012

THINK POSITIVE . THINK SMART . THINK FOR ALL





 

5 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum...
alhamdulillah nmpknya IMUONE masih bernafas lagi...kerugian yg ditanggung oleh ahli2 mungkin atas kesilapan diri sendiri atau pihak ketiga.walaubagaimanapun jalan harus dicari bg membantu mereka2 yg memerlukannya termasuk ada diantara ahli2 yg terlibat adalah pesara yg bergantung hidup pd wang simpanan dan sedikit wang pencen mrk.dptlah kiranya mereka2 ini dibantu utk mendptkn mungkin walau sedikit dr kerugian yg ditanggungagar kehidupan mrk akan lebih terjamin dan selesa.

Anonymous said...

salam,,
tn. president,,sy amat hargai usaha yg tn. buat utk mbantu kami yg dah GAGAL ni,,tp jgnlh tn. anggp kckp kami ni buta-buta labur ke cmpany tuan,,sy akui sy silap mmbuat perhitungan trhdap ksan jgka pnjg mempercayai 100% leader dan manggap mereka mampu memberi pulangan besar trhadap sy. tp tn. harus tau sy spt diperdaya, ditabur janji2 kosong. kalau 5 - 10 org dtg pada sy, dgn bawa kereta yang besar2, mewah, dtg utk closing sy,,kalau tn. di tempat sy pn pasti akan terpengaruh..sy hrap tn. president jgnlah ckp kami buta-buta labur. padahal hakikatnya hati sy sgt ikhlas utk memajukan diri dan keluarga. tp apa yg terjadi hari ni amat2 mendukacitakan sy...sgt2..

sy xanggap tn. president GAGAL,tp sy juga mrasakan tn. pn terpengaruh dengan mereka (leader2) yg mnyebabkan tn. jadi spt. hari ni..sama spt sy,,kpercayaan yang mlampau terhdap mereka...

sy hrp tn. carilah jlan sbaik2nya utk mmbantu sy, dan org2 lain yg tertindas..

MY5610937

Anonymous said...

Waalaikum Musalam ;)
Kepada Ahli MY5610937
Rupanya kamu yg mengeluarkan komen awal tersebut.
Disini juga saya ingin meminta seribu maaf keatas segala salah kata dan salah laku yg mengakibatkan perasaan sedih dan kecewa anda.
Dengan adanya blog tersebut bukan sahaja setakat menyediakan satu platform khas untuk ahli2 yg tertindas, ia juga dijadikan suatu penujuan untuk ahli mendapatkan maklumat tentang perkembangan Syarikat, sebagai satu platform yg dapat berhubung bersama saya secara langsung dan yg paling penting adalah bagaimana kita dapat bersatukan Ahli2 supaya pertolongan yg sewajarnya dapat dihulurkan kepada ahli2 yg terlibat dalam masa tersingkat dan terdekat ini.
Saya amatlah berbesar hati jika semua ahli dapat menenangkan fikiran lalu mengetepikan segala perasaan marah dan kecewa didalam hati kamu buat sementara waktu.
Tidak dapat saya menafikan perbuatan & kelakuan anda sebelum ni semuanya berasal dari perbagai tekanan yg sekian lama kamu hadapi & merasai semenjak 2 tahun kebelakangan ini. Bahawa saya juga tidak dikecualikan daripada ditimpa hakikat yg jauh lebih buruk lalu mendugakan.
Hanya TUHAN yg tahu. Saya dengan ikhlas hati menerima segala yg terjadi dan berlaku dengan hati yg terbuka.
Untuk makluman,selama 2 tahun ini,setiap hari saya berusaha hanya dengan satu misi didalam ingatan & fikiran saya dimana keinginan saya mencapai kejayaan melalui pintu dunia korporat dapat direalisasikan. Sedangkan adanya segala usaha yg telah saya lakukan sebelum ini di mana ia akan mendatangkan hasil dan membawa manfaat kepada ahli2 yg tertindas saya.
Hanya sikit lagi kita dapat mencapai apa yg diperjuangkan dan saya tidak mengingini sesuatu yg kurang baik atau negatif selainkan kebenaran diposkan lalu disebarkan kepada ahli2 melalui ruangan maklum balas Blog tersebut.
Dengan adanya sedikit semangat,harapan dan kepercayaan yg masih ada pada kamu...jikalah wujud? Boleh ke ? Dapat ke ia dipulangkan terhadap saya yg sekian lama dituduh!!! Dengan adanya kewujudan harapan dan semangat perjuangan dikalangan Ahli2 .. sudahpun mencukupi bagi saya ;)
Semua ini dapat menguatkan lagi semangat perjuangan saya.
Memandang balik kepada apa yg telah saya usahakan demi pemulihan Syarikat, kesemuanya dapat mendorong&menjana pendapatan dan membawa keuntungan yg berpanjangan dan berterusan.
Hanya dengan cara demikian dapat saya menentukan penghasilan kerja2 usaha tersebut dapat dijadikan titik permulaan dengan hasil berikutan ia dapat menampung sebahagian demi sebahagian daripada kos pembayaran balik kepada ahli saya tanpa sebarang kerumitan atau kesulitan.
Saya ingin membuktikan bahawa "Kekayaan itu Boleh dan Dapat Dikongsi Bersama"
Insyaallah semoga kenyataan tersebut dapat diberkati Tuhan dan kesemuanya akan direalisasikan satu demi satu.
Saya ingin mengakhiri pembalasan komen Blog ini dengan
Semoga kita dapat bersatu hati dan bersatu suara bersama-sama mengejar impian dan kejayaan.
1Team @ 1Hati @ 1Visi
Amin
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
;) D'Presiden Kumpulan KIB

sukses selalu said...

Alangkah indahnya kalau kita dapat bangkit bersama, mencuci noda yang telah melekat karena dianggap Gagal, semoga perjuangan anda tidak sia2

Unknown said...

Salam,
Tuan kami masih mengharapkan dan menanti perkembangan seterusnya. Kami mendoakan agar tuan mencapai kejayaan dan dapat menhidupkan semula IDC Loyalty amin.